onsdag 28. oktober 2015

«Korleis få eit betre klassemiljø?»

Det vil alltid ver nokon som står aleine og ikkje har det så bra på skolen, men vi menneskar legger ikkje merke til det. For vi som har det gildt har det jo gildt, da tenker vi ikkje å sjå om det faktisk er nokon som står aleine og ikkje har det så fint. For dei som står aleine kvart friminutt og får frekke kommentarar av og til, det påverkar korleis dei er i timane at dei ikkje tørr rette opp handa og delta i timane slik som dei så har det bra på skolen. Det er viktig at alle har nokon dei kan gå med at alle har det kjekt på skolen for viss dette går ut over korleis dei er i timane vil ikkje dei lære noko, for da sitter dei berre og er leie seg og tenker på dei stygge kommentarane og alt som har skjedd. Det gjer slik at alt energien deira blir brukt på og tenke på situasjonane som har skjedd.

Viss vi tenker oss at alle hadde trivst på skolen å komet heim smilane kvar dag for dei har hatt ein bra dag på skolen. Det ville vert kjempe godt fordi slik du har det på skolen påverkar korleis du har det i kvardagen din. Da ville alle fått lært noko i timane, med mindre nokon er slik at dei ikkje gidde lære og fylle med i timane.

Eg meiner viss vi skal få eit enda betre klassemiljø at alle passer på at alle trivst i klassen og i timane. I friminuttane at alle prøver så godt dei kan og passe på at alle har nokon og verma, viss dei ser nokon står aleine då går dei bort og får han med seg. Ingen gjer stygge kommentarar til nokon, sjølv om ein ikkje meiner det det frekt kan det høres frekt ut så vi bør tenkje over korleis vi seier ting også. 

ALLE MÅ TRIVST PÅ SKOLEN!

 

Kjelder:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar